Ik vraag er niet naar. Ik wilde gewoon iedereen laten weten dat de v2 swingarm een complete plug-and-play bolt-in is.
De geometrieverschillen tussen de 959 en V2 zijn waarschijnlijk niets dat iemand op straat zal merken, maar circuitrijders waarschijnlijk wel. De V2 is 2 mm hoger aan de achterkant en 2 mm korter aan de voorkant. Je zou dit kunnen bereiken door je triples los te draaien en de vorkbuizen omhoog te brengen/de triples 2 mm te verlagen, maar nogmaals, tenzij je met de motor op het circuit rijdt, zul je waarschijnlijk niets merken.Ik dacht dat ik het zou proberen en kijken, want het is vrijwel dezelfde motor, maar dan met de SSA, andere kunststoffen en meer elektronica.
De remleiding liep rechtstreeks naar de ABS op de fabriekspositie van de 959, net als de ABS-sensordraad. Zelfs dezelfde achterremklauw en remblokken. Dezelfde 43t tandwiel en bandenmaat.
Helaas kan ik niet veel van de handlingaspecten vergelijken, omdat de dealer waar ik de motor vandaan heb, er Shinkos op heeft gezet. Ik heb de voorkant veranderd in een Parrelli om te passen bij de nieuwe achterband. Ik kan wel zeggen dat het insturen en de grip nu geweldig zijn, maar dat kan ook gewoon de bandenwissel zijn.
De achterbrug die ik besteld had, was compleet. Dus daar zaten de remleiding en ABS-kabel nog op. Vanwege de extra lengte die nodig is, denk ik niet dat de leiding of kabel van de 959 voldoende zal zijn.Hallo
Ik overweeg dezelfde aanpassing voor mijn 959
Kon u de bestaande remleiding en ABS-kabel van uw 959 gebruiken of kwam alles van de V2?
Zo niet, kunt u dan de extra onderdelen opsommen die nodig zijn om de conversie te voltooien?
Veel dank
freebird_61 🏴
Heb een V2 SSSW arm assembly, achterremleiding & ABS sensor kabel verkregenAvond klinkzor
dank voor de reactie
BR freebird_61
Bedankt voor uw hulpIk heb de v2s alleen gebruikt omdat deze nog aan de swingarm bevestigd was
Past de v2 swingarm dus op de 959?Ik vraag er niet naar. Ik wilde gewoon iedereen laten weten dat de v2 swingarm een complete plug-and-play bolt-in is. View attachment 29324
Wat heeft het hele project gekost?View attachment 29551
Dacht dat ik mijn conversie zou plaatsen. 2022 V2 Achterbrug en wiel.