Ducati 959 Panigale Forum banner

Jednostronny wahacz

15K views 26 replies 10 participants last post by  russh  
#1 ·
Nie pytam o to. Chciałem tylko dać wszystkim znać, że wahacz v2 to kompletny plug and play bolt in.
Image
 
#3 ·
Miałem zamiar zrobić wahacz 1199,1299, ale zdecydowałem się spróbować v2, ponieważ znalazłem go kompletnego z hamulcami, ABS, przewodem i przewodem hamulcowym taniej niż 1199 lub 1299. Zębatka v2 i rozmiar opony były również takie same jak w 959. Pomyślałem, że będzie mniej problemów z prędkościomierzem i ABS niż to, co widziałem w konwersji 1199 lub 1299. Po kilkuset milach mogę powiedzieć, że wszystko działa bez zarzutu.
 
#7 ·
Niestety nie mogę porównać wielu aspektów prowadzenia, ponieważ dealer, od którego wziąłem motocykl, założył na nim shinko. Zmieniłem przód na parrelli, aby pasował do nowej tylnej opony. Mogę powiedzieć, że wchodzenie w zakręty i przyczepność są teraz niesamowite, ale to może być tylko zmiana opony.
 
#8 ·
Pomyślałem, że spróbuję i zobaczę, ponieważ to w zasadzie ten sam motocykl, ale z SSA, innymi plastikami i większą ilością elektroniki.

Przewód hamulcowy biegł prosto do ABS w fabrycznym miejscu 959, tak samo jak przewód czujnika ABS. Nawet ten sam tylny zacisk hamulcowy i klocki. Ten sam zębatka 43t i rozmiar opony.

Niestety, nie mogę porównać wielu aspektów prowadzenia, ponieważ dealer, od którego dostałem motocykl, założył na niego opony Shinko. Zmieniłem przód na Parrelli, aby pasował do nowej tylnej opony. Mogę powiedzieć, że wchodzenie w zakręty i przyczepność są teraz niesamowite, ale to może być tylko zmiana opony.
Różnice w geometrii między 959 a V2 prawdopodobnie nie będą zauważalne przez nikogo na ulicy, ale prawdopodobnie przez zawodników na torze. V2 jest o 2 mm wyższy z tyłu i o 2 mm krótszy z przodu. Można to osiągnąć, poluzowując potrójne mocowania i podnosząc rury widelca/obniżając potrójne mocowania o 2 mm, ale ponownie, chyba że jeździsz na torze, prawdopodobnie niczego nie zauważysz.

Polecam obejrzenie filmu na YouTube autorstwa OTT, który omawia ustawianie ugięcia i zawieszenia dla wagi kierowcy. Może to zmienić Twój motocykl, a większość kierowców nigdy nie zdaje sobie sprawy, jak słabo motocykl może się prowadzić z fabryki, dopóki nie ustawi prawidłowo ugięcia. Ponieważ nieznacznie zmieniłeś tę geometrię, warto to sprawdzić.

 
#11 ·
Obniżyłem przód o 5 mm (1 linia) i napotkałem problemy z ocieraniem opony o osłonę chłodnicy podczas ostrego hamowania na oponach typu slick. Więc po prostu podniosłem go z powrotem i zamontowałem regulowany drążek amortyzatora, aby podnieść tył. Mam nadzieję, że uzyskam ten sam efekt podnosząc tył, co obniżając przód.
 
#13 ·
Cześć
Rozważam tę samą modyfikację dla mojego 959

Czy udało Ci się użyć istniejącego przewodu hamulcowego i kabla ABS z Twojego 959, czy wszystko było z V2?
Jeśli nie, czy możesz wymienić dodatkowe części wymagane do ukończenia konwersji?

Wielkie dzięki
freebird_61 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
Wahacz, który zamówiłem, był kompletny. Więc wciąż miał przewód hamulcowy i przewód ABS. Ze względu na dodatkową potrzebną długość, nie sądzę, żeby przewód lub kabel 959 sięgnął.

Powiedziałbym, że potrzebujesz przewodu i przewodu V2. Zacisk i śruby obrotu oraz dystanse wahacza są jednak takie same.
 
#27 ·
@Dingo 1100 $ za kompletny wahacz, w tym piasta, zacisk, rotor, przewód hamulcowy czujnika itp. i 425 $ za koło z oponą pirelli corsa. wysyłka wyniosła łącznie 100 $, czyli 1625 $. Myślę, że zapłaciłem trochę więcej za kompletny wahacz w idealnym stanie, ale wszystko, co było potrzebne, było na miejscu. Dość łatwa praca i zajęła tylko kilka godzin.